whippetudda.blogg.se

en blogg om Udda och vår viktresa med LCHF

Vinterskrud

Publicerad 2012-09-28 15:54:12 i Allmänt,

Fasen, jag har glömt att LCHF-blogga, skäms på mig ;-) Kan bero på att vi slarvade i helgen som var och drack öl och att jag gick upp 2hg :-/ Hm, så kan det gå när inte haspen är på ;-) Däremot har det inte hänt nåt med midjemåttet, inte åt nåt håll så det var väl bra i alla fall. Nu kör vi stenhårt en vecka till får vi se vad som händer :-)

Ni som följer oss på fejjan vet redan att udda har fått nytt täcke men för er som inte följer oss där, Udda har fått nytt täcke ;-) Sydde ett dubbel fleecetäcke till henne så nu ska hon Janne mig inte frysa :-) Snyggt blev det med ;-) Bild ser ni i slutet på inlägget.

Nu har vi bott i lägenheten en vecka lite drygt och Udda trivs jättebra. Hon har hittat ett favoritställe att stå på, i det ena vardagsrumsfönstret. Därifrån ser hon allt ;-) Åtminstone dem som går förbi nedanför ;-) Söthunden! Hon har dessutom varit själv hemma och det funkade kanon! Hon har blivit så duktig min lilla plutta :-)

Nu tar vi lite minisemester och drar till Årjäng! Ha en trevlig helg alla :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Larsson/Nota's Crew Looking Out My Backdoor "Udda"

Jag heter Malin, är 29 år och bor tillsammans med min sambo Perra, Udda och min son Jonathan i en lägenhet i Falköping. Är utbildad instruktör, tävlingsledare och lydnadsdomare. Udda är en whippettik från Nota's Crew i Uddevalla. Hon är född 2011. Udda tränar lure coursing och rundbana.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela