whippetudda.blogg.se

en blogg om Udda och vår viktresa med LCHF

Veckans mått

Publicerad 2012-09-05 09:25:54 i Allmänt,

Hoppsan, då har det återigen gått 1 vecka och det är dax för vägning och mätning. Kan bara innan jag avslöjar resultatet konstatera att det där med LCHF funkar!! Mår toppen just nu, är fortfarande något tröttare än vanligt, men magen är bra och man är aldrig sugen på nåt :-) Perfekt! Trodde faktiskt att det skulle vara svårare i början, men inte då, lätt som en plätt. Får väl se om ett par månader utan bröd och annat man har varit van att äta, om begäret är större då ;-) Nå, till måtten då, idag stannade vågen på 71,6 kg, vilket betyder att jag sedan förra veckan har minskat 1,2 kg och totalt 2,6 kg :-D Härligt! Ännu goare tror jag allt midjemåttet är som idag blev 93 cm! Det betyder en minskning på 7 cm totalt :-D Gött!! Perras mått är ungefär det samma, han ligger lite före på vikten men lite efter på midjemåttet, men i det stora hela minskar vi i ungefär samma takt vilket oxå känns väldigt bra :-) Så, nu "kämpar" vi på en vecka till, till nästa vägning ;-)
 
Nä, nu ska kylskåpet fyllas på med mera LCHF-produkter ;-) På återseende :-)
 
//Malin o Udda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Larsson/Nota's Crew Looking Out My Backdoor "Udda"

Jag heter Malin, är 29 år och bor tillsammans med min sambo Perra, Udda och min son Jonathan i en lägenhet i Falköping. Är utbildad instruktör, tävlingsledare och lydnadsdomare. Udda är en whippettik från Nota's Crew i Uddevalla. Hon är född 2011. Udda tränar lure coursing och rundbana.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela