whippetudda.blogg.se

en blogg om Udda och vår viktresa med LCHF

Skitväder

Publicerad 2012-09-14 10:57:01 i

Udda tycker det är ett fruktansvärt väder vi har nu ;-) Synd för henne att detta är den svenska hösten ;-) Men tur för henne som har en matte som sytt så varma, regntäta, vindtäta och sköna täcken :-) Idag tyckte hon att morgonpromenaden kunde kvittat fullständigt. Kommer förmodligen inte ändra inställning under dagen heller. Ha ha, lilla Udda. För övrigt fixar hon riktigt bra att vara ensam hemma nu för tiden :-) Så skönt. Tidigare har hon varit stressad som få men numera ligger hon i soffan och kommer knappt och möter en när man kommer hem. Däremot kan hon fortfarande hitta på bus ;-) Häromdagen hade jag glömt en elloskatalog på vardagsrumsbordet och det var inte katalog kvar när jag kom hem. Snarare konfetti ;-) Men vad gör det. Hon är tyst och förstör inte lägenheten, då får hon gärna strimla kataloger :-)

Nä, nu ska det arbetas. Ha en trevlig fredag alla :-)

//Malin o Udda

Kommentarer

Postat av: Jennie och Poppy

Publicerad 2012-09-14 15:57:24

Poppy har också vägrat gå ut i dag, vi har gått ner till brevlådan två gånger. Nu börjar det dock ljusna ute!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Larsson/Nota's Crew Looking Out My Backdoor "Udda"

Jag heter Malin, är 29 år och bor tillsammans med min sambo Perra, Udda och min son Jonathan i en lägenhet i Falköping. Är utbildad instruktör, tävlingsledare och lydnadsdomare. Udda är en whippettik från Nota's Crew i Uddevalla. Hon är född 2011. Udda tränar lure coursing och rundbana.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela