whippetudda.blogg.se

en blogg om Udda och vår viktresa med LCHF

En vecka till

Publicerad 2012-09-13 11:48:47 i

Jaha då har ytterligare en vecka passerat och återigen dax för vävning och mätning. Denna gången stannade vågen på 71,1 kg, vilket innebär en viktminskning på 0,5 kg, och en total minskning med 3,1 kg! Midjan hamnade denna gång på 90 cm, vilket innebär en minskning från förra veckan med 3 cm och en total minskning på hela 10 cm!! Händer mycket på midjan kan man säga och det känns med :-) Man känner sig mycket smalare och fräschare faktiskt. Gött! Vissa dagar är lite lämpliga nu faktiskt och man saknar vissa saker, men jag håller ut! Tur vi är två om det här annars vet jag faktiskt inte om jag hade klarat det :-) Perra har även han minskat både i kilon och i omfång. Han minskar i samma takt som mig. Härligt :-) Så, mina vänner, nu kör vi en vecka till :-) // Malin o Udda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Larsson/Nota's Crew Looking Out My Backdoor "Udda"

Jag heter Malin, är 29 år och bor tillsammans med min sambo Perra, Udda och min son Jonathan i en lägenhet i Falköping. Är utbildad instruktör, tävlingsledare och lydnadsdomare. Udda är en whippettik från Nota's Crew i Uddevalla. Hon är född 2011. Udda tränar lure coursing och rundbana.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela