whippetudda.blogg.se

en blogg om Udda och vår viktresa med LCHF

Cool hund

Publicerad 2012-09-05 17:07:39 i Allmänt,

Var iväg och köpte lite tyg idag. Har kollat runt massor på regntäcken till Udda men tycker de är alldeles för dyra så nu köpte jag tyg för att sy ett själv. Resultatet blev en skinnrock ;-) Fuskskinn så klart men ändå. Hon kommer va den coolaste whippetbruttan jag känner ;-) Köpte fleece oxå som jag hade som foder. Det här täcket kommer jag även kunna ha på vintern till henne då jag har sytt en tröja i velour tidigare som hon kan ha under när det är som kallast eller när hon ska ligga i bilen när det är kallt. Perfekt :-) Tog inte så lång tid att sy täcket så det kommer jag säkert göra igen. Blir MYCKET billigare :-) Hoppas Udda blir nöjd med. Nu slipper hon vinden och regnet ;-)
Så här tjusigt blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Larsson/Nota's Crew Looking Out My Backdoor "Udda"

Jag heter Malin, är 29 år och bor tillsammans med min sambo Perra, Udda och min son Jonathan i en lägenhet i Falköping. Är utbildad instruktör, tävlingsledare och lydnadsdomare. Udda är en whippettik från Nota's Crew i Uddevalla. Hon är född 2011. Udda tränar lure coursing och rundbana.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela