whippetudda.blogg.se

en blogg om Udda och vår viktresa med LCHF

Uttråkad

Publicerad 2012-10-29 11:59:29 i Allmänt,

Ja, Udda är grymt uttråkad för tillfället! Kan bero på att jag går in på min tredje vecka med grym förkylning :-( I fredags trodde jag att den var på väg att ge sig, men tji fick jag när jag på lördagen vaknade med världens sprängande huvudvärk! Denna huvudvärk har hängt i sen dess men idag är det i alla fall lite bättre och jag kan åtminstone vara något så när upprätt. Hoppas hoppas att den verkligen är på väg bort nu!
 
I lördags trotsade jag ändå huvudvärken och åkte till Skövde för att köpa hundmat till Udda. Kommer inte ta hem mera från bravondåndet sålde så dåligt så jag hade gått back :-( tråkigt men sant. Så nu testar vi vom og hundemat exklusiv, deras absolut fastaste foder. Kan så här långt säga att hon tycker det är RIKTIGT gott och slukar sina portioner med hull och hår och renslickar sin matskål! Detta har aldrig tidigare hänt! Hoppas det hänger i och att hon även lägger på sig. Hon ska enligt deras måttabell äta ca 200 gram om dan men hon får hur mycket hon vill och igår åt hon näst intill 500 gram! Härligt! Håll tummarna för att det håller i sig :-)
 
 
//Malin o Udda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Larsson/Nota's Crew Looking Out My Backdoor "Udda"

Jag heter Malin, är 29 år och bor tillsammans med min sambo Perra, Udda och min son Jonathan i en lägenhet i Falköping. Är utbildad instruktör, tävlingsledare och lydnadsdomare. Udda är en whippettik från Nota's Crew i Uddevalla. Hon är född 2011. Udda tränar lure coursing och rundbana.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela