whippetudda.blogg.se

en blogg om Udda och vår viktresa med LCHF

Lchf?!

Publicerad 2012-10-31 21:36:42 i Allmänt,

Ha ha, ja vad ska man säga ;-) har väl varit så där strikt det senaste kan man säga, men om man får skylla på nåt så är det för att varit så jävla förkyld. Ärligt så kan jag säga att det mer eller mindre inte ätits nåt lchf-aktigt alls. Eller rättare sagt har det varit dåligt med ätandet över huvud taget :-( Inte bra, jag vet, men när man är så förkyld som jag varit så finns ingen matlust och innan dess, eller typ samtidigt så hände ju lite andra grejor som inte heller främjade matlusten precis. Förra veckan hade jag stått still både i vikt och midja, det hade jag inte till denna veckan, nu stannade vågen 68,3 kg och midjan på 83 cm! Det innebär en total viktminskning på 5.9 kg och en minskning på 17 cm i midjan!! Känns sååååååå gött! Börjar kännas som om jag inte är nån tjockis längre faktiskt ;-) Härligt!
 
Bytte ju foder på Budda för snart en vecka sen och jag tycker allt att hon lagt på sig lite! Om inte annat så älskar hon fodret och renslickar sin matskål vilket inte tidigare hänt :-) Hoppas det hänger i!
 
På fredag drar jag, Udda, Anneli, Måsen och Veronica med hennes pojkar till Växjö för att sen på lördagen ställa ut. Men fredagen går åt till god mat, go dricka och massa tjöt, kommer bli kanon! Sen får vi se om jag ställer Udda på lördagen, det beror på om domaren gillar små whippar eller inte. Vi får se :-)
 
//Malin o Udda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Larsson/Nota's Crew Looking Out My Backdoor "Udda"

Jag heter Malin, är 29 år och bor tillsammans med min sambo Perra, Udda och min son Jonathan i en lägenhet i Falköping. Är utbildad instruktör, tävlingsledare och lydnadsdomare. Udda är en whippettik från Nota's Crew i Uddevalla. Hon är född 2011. Udda tränar lure coursing och rundbana.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela