whippetudda.blogg.se

en blogg om Udda och vår viktresa med LCHF

Jippie!!

Publicerad 2012-10-03 22:22:38 i Allmänt,

Ja, idag är det en sån där superbra dag :-) De flesta dagarna är bra nu för tiden men denna dagen har varit bättre än bra ;-) Började med vägning och mätning vilket var riktigt positivt! Framför allt efter förra veckans uppgång i vikt och stillastående i midjan. Idag stannade vågen på 69,5kg :-D vilket betyder en total viktnedgång på lite drygt 4kg!! Och midjan hamnade på 86 cm vilket betyder att jag nu minskat hela 14 cm i midjan :-o Sååååå jäkla härligt! Igår köpte jag mig dessutom ett par byxor i storlek 38 vilket inte sen typ högstadiet så det lyckoruset hänger fortfarande kvar med! Känns som om jag fått ny energi i mitt LCHF:ande och nu kör vi järnet igen! Heja heja!

Mitt älskade hjärta Perra har idag inhandlat en ny vinterjacka till fattiga mig ;-) Hittade en skitsnygg parkas på intersport som han köpte åt mig :-) Älskade!! Nu kan det gärna bli kallt ;-) Fast inte om Udda får bestämma så klart ;-)

Ytterligare skojigheter idag blev avslutningen på dagen som blev i Borås på greyhound park och hundkappträning. Udda startade ur öppen box och sprang lätt och bra ett helt varv!! Duktiga Udda-Pluttan :-) Nästa gång kör vi från stängd box och det blir onsdag nästa vecka. Kul!

Nu kan vi somna nöjda och glada :-) Ja, Udda sover redan så klart ;-)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Larsson/Nota's Crew Looking Out My Backdoor "Udda"

Jag heter Malin, är 29 år och bor tillsammans med min sambo Perra, Udda och min son Jonathan i en lägenhet i Falköping. Är utbildad instruktör, tävlingsledare och lydnadsdomare. Udda är en whippettik från Nota's Crew i Uddevalla. Hon är född 2011. Udda tränar lure coursing och rundbana.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela