whippetudda.blogg.se

en blogg om Udda och vår viktresa med LCHF

Utflykt

Publicerad 2012-08-31 13:31:00 i Allmänt,

Idag har vi varit på en liten utflykt jag, Jonathan och Udda. Vi packade lite fika och mötte upp Anneli, Lukas, Maja, Måsen och Findus på mösseberg :-) Så skönt att åka till djurparken en vardag på förmiddagen för man behöver verkligen inte trängas ;-) Perfekt! Vi hade i princip hela djurparken för oss själva, förutom alla tusen jävla getingar, ursäkta språket. Men de är jävligt irriterande just nu, sega som de är. Gå och dö bara, och låt bli att störa oss. De ska ju ändå dö snart, men tydligen ska de jävlas lite först bara. Vi vuxna klarar oss väl rätt bra men det är värre med barnen och hundarna. Nu klarade alla sig från stick denna gången ändå så det var väl tur :-)

Tog lite bilder på vårar härliga gäng med så klart. Se och njut medans vi tar helg och startar vågat fredagsmys :-)
 

 

//Malin o Udda

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-31 13:39:57

Äh fy fan vilket fetto jag är!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Larsson/Nota's Crew Looking Out My Backdoor "Udda"

Jag heter Malin, är 29 år och bor tillsammans med min sambo Perra, Udda och min son Jonathan i en lägenhet i Falköping. Är utbildad instruktör, tävlingsledare och lydnadsdomare. Udda är en whippettik från Nota's Crew i Uddevalla. Hon är född 2011. Udda tränar lure coursing och rundbana.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela