whippetudda.blogg.se

en blogg om Udda och vår viktresa med LCHF

Liten roadtrip

Publicerad 2012-08-28 18:41:00 i

Idag har vi gjort en liten roadtrip, jag, sonen Jonathan och Udda. Destinationen var Fidos i Trollhättan. Hade nämligen beställt en ny bädd till Udda som inte längre tillverkas. Väl där så får jag en sån där kul kommentar, som jag får titt som tätt, "Hm, vilken annorlunda teckning hon har, känns som jag känner igen henne." Det är givetvis Udda som kommenteras. Jag förstod vart hon ville komma och sa att hon var från Michaela. Var på tjejen säger: "Ja, Udda va?!" Ha ha, lite komiskt faktiskt att det är min första Whippet och alla verkar ha full koll på vem hon är, var hon kommer från och vad hon heter. Alla känner apan och apan känner ingen, typ ;-)

Så här cool bädd fick hon, lilla Udda, förrästen :-)

På återseende :-) //Malin o Udda

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2012-09-05 21:47:23

Du har väl hört att en riktig whippetägare kan rabbla DIN hunds stamtavla i femton generationer men inte har en aning om vad h*n åt till middag igår ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Larsson/Nota's Crew Looking Out My Backdoor "Udda"

Jag heter Malin, är 29 år och bor tillsammans med min sambo Perra, Udda och min son Jonathan i en lägenhet i Falköping. Är utbildad instruktör, tävlingsledare och lydnadsdomare. Udda är en whippettik från Nota's Crew i Uddevalla. Hon är född 2011. Udda tränar lure coursing och rundbana.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela